Advertisement

Ads

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Blog Archive

Instagram

Pages

Popular Posts

17 stycznia 2013

Czarująca piękność.. WiP 4

Guild of Harmony Phoenicia WiP 4
Najtrudniejsza część malowania Phoenicii zakończona! Malowanie skóry, a w szczególności kobiecej skóry, jest w moim mniemaniu bardzo wymagające, a malowanie oczu i ust nawet jeszcze bardziej. Trudno mi powiedzieć, czy jestem całkowicie zadowolony z efektów, gdyż jest to pierwsza bardzo szczegółowa kobieca figurka, którą pomalowałem! Jeśli macie jakieś komentarze lub porady dotyczące malowania Phoenicii lub poprawy mojej techniki, zamieniam się w słuch. =)

Tak czy owak, oto 3 część mojego krok po kroku poradnika malowania Guild of Harmony Phoenicia. Tym razem dużo zdjęć. =)

Jeśli z jakiegoś powodu nie widziałeś pierwszej i drugiej części poradnika, kliknij dla pierwszej i dla drugiej.
  • Pomaluj podstawowy kolor skóry bardzo rozcieńczoną mieszaniną 2:1 Ratskin Flesh (Dwarf Flesh) i Kislev Flesh (Elf Flesh). Pozostaw tylko odrobinę bazowego koloru widoczną w najgłębszych zagłębieniach (oczy, usta, pomiędzy piersiami, pod brodą, na zgięciu łokcia, między palcami i w innych niezbyt widocznych miejscach). By osiągnąć ładne przejście kolorów, nakładaj bardzo cienką warstwę farby, a następnie kolejną, ale zostawiając odrobinę poprzedniej warstwy widoczną.
Guild of Harmony Phoenicia WiP 4 Guild of Harmony Phoenicia WiP 4
  • Pomaluj pierwsze rozjaśnienie bardzo rozcieńczoną mieszaniną 1:1 Ratskin Flesh Dwarf Flesh) i Kislev Flesh (Elf Flesh). Pozostaw odrobinę poprzedniej warstwy widoczną. Skup się na wyróżnionych częściach ciała. Pamiętaj, że malujesz delikatną kobiecą skórę, więc należy unikać tzw. "dramatycznego rozjaśniania". Pozostaw je dla swych muskularnych wojowników. =)
Guild of Harmony Phoenicia WiP 4 Guild of Harmony Phoenicia WiP 4
  • Pomaluj drugie rozjaśnienie bardzo rozcieńczoną mieszaniną 2:1 Kislev Flesh (Elf Flesh) i Ratskin Flesh (Dwarf Flesh). Skup się na wyróżnionych i górnych częściach ciała.
Guild of Harmony Phoenicia WiP 4 Guild of Harmony Phoenicia WiP 4
  • Pomaluj trzecie rozjaśnienie (tym razem właściwe) bardzo rozcieńczonym Kislev Flesh (Elf Flesh). Skup się na wyróżnionych i górnych częściach ciała, gdzie pada światło. Od tego etapu, każda warstwa powinna być nakładana delikatniej, oszczędniej i coraz bardziej, jako rozjaśnienie liniowe.
Guild of Harmony Phoenicia WiP 4 Guild of Harmony Phoenicia WiP 4
  • Pomaluj czwarte rozjaśnienie (możesz zakończyć rozjaśnianie na tym etapie, jeśli chcesz i przejść do malowania oczu i ust) bardzo rozcieńczoną mieszaniną 1:1 Kislev Flesh (Elf Flesh) i White Scar (Skull White). Skup się jedynie na bardzo wyróżnionych i górnych częściach ciała, gdzie pada światło. Farba powinna być nakładana bardzo delikatnie, bardzo oszczędnie i zawsze, jako rozjaśnienie liniowe.
Guild of Harmony Phoenicia WiP 4 Guild of Harmony Phoenicia WiP 4
  • Pomaluj piąte krawędziowe rozjaśnienie bardzo rozcieńczonym White Scar (Skull White). Używaj farby tylko do najwyżej położonych części ciała, gdzie światło pada najmocniej. Farba powinna być nakładana tylko w kilku miejscach i zawsze, jako rozjaśnienie liniowe lub nawet punktowe.
Guild of Harmony Phoenicia WiP 4 Guild of Harmony Phoenicia WiP 4
    Guild of Harmony Phoenicia WiP 4
  • Czas pomalować Phoenicii oczy i usta (nie chciałem robić jej makijażu, ale zastanawiam się nad dodaniem go w przyszłości). Najpierw pomaluj oczy Abaddon Black (Chaos Black). Do ust użyłem Kislev Flesh (Elf Flesh) i Wild Rider Red (Blood Red) zmieszanych, aż osiągnąłem wystarczająco delikatny kolor. Jak możecie zauważyć, zbytnio wyróżniłem jej górną wargę, ale poprawię to w następnych etapach.
    Guild of Harmony Phoenicia WiP 4
  • Teraz czas na drugi najtrudniejszy etap, ponieważ będzie potrzebny bardzo cienki pędzel. Pomaluj jej oczy White Scar (Skull White), pozostawiając odrobinę czarnej obwódki widocznej. Rozjaśnij odrobinę górnej wargi i większość dolnej poprzednią mieszaniną Kislev Flesh (Elf Flesh) i Wild Rider Red (Blood Red), ale dodaj odrobinę więcej Kislev Flesh (Elf Flesh) do mieszaniny.

    Guild of Harmony Phoenicia WiP 4
  • Czas na absolutnie najtrudniejszy etap i powód, dla którego większość ludzi nie maluje swym figurkom oczu. Pomaluj źrenice Abaddon Black (Chaos Black) lub innym ciemnym kolorem (ja użyłem Midnight Blue). Źrenice mogą być duże (tak, jak na mojej figurce - najpierw namalowałem je owalne, ale na Phoenicii dało to jej twarzy odcień.. ekhmm.. szaleństwa =), więc musiałem zrobić je większe), ale musisz zostawić odrobinę białego widoczną. Zrób końcowe rozjaśnienie ust, ale tym razem tylko dolnej wargi, używając poprzedniej mieszaniny Kislev Flesh (Elf Flesh) i Wild Rider Red (Blood Red), ale dodaj jeszcze więcej Kislev Flesh (Elf Flesh). Jak widać, naprawiłem jej górną wargę, by nie wyglądała na sztuczną. =) Można jeszcze rozjaśnić oczy figurki, jaśniejszym kolorem, ale nie jest to potrzebne i ja ominąłem ten etap.
W następnych dniach chcę pomalować Phoenicię i każdego dnia, jeśli dam radę, pokazywać Wam zdjęcia WiP i rozszerzać jej poradnik malowania. Do następnego!

Jeśli spodobał Ci się mój blog, proszę zostaw swój komentarz, wpisz się do księgi gości, odwiedź kanał TFH na YouTube i podziel się blogiem ze swymi znajomymi. Jestem Wam wdzięczny za wszelkie wsparcie!
Bądźcie czujni..

 
Share this games :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz