Advertisement

Ads

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Blog Archive

Instagram

Pages

Popular Posts

25 lutego 2013

Anioły Śmierci.. (360 stopni)

Kosmiczni Marines Ultramarines Dowódca Space Marines Ultramarines Force Commander
Gratulacje dla Romero za odgadnięcie do jakiej armii będzie użyta podstawka z płonącą lawą. =) Kosmiczni Marines (Space Marines) wyglądają naprawdę świetnie na podstawkach z lawą, a ja nie mogłem się powstrzymać od pomalowania mojego Dowódcy (Force Commander) (stał na półce od czasu Herezji Horusa) do konkursu Bananalicious (byłoby nudno, gdyby wszystkie wystawione przeze mnie figurki były ze świata Fantasy).

To moje pierwsze podejście do Warhammera 40k, więc Ultramarines byli naturalnym wyborem. Wiem, że teraz to Mroczne Anioły (Dark Angels) są na czasie, ale nie posiadam obecnie odpowiedniego kaptura dla mojego Dowódcy. =)

Figurka wciąż nie jest skończona, stąd przygotujcie się na aktualizację za jakiś czas.

Kliknij poniżej, by zobaczyć kolejne 360 stopniowe zdjęcie rotacyjne.


Kosmiczni Marines Ultramarines Dowódca 
W nastęnych dniach pokażę Wam pozostałem figurki, które wystawiłem do konkursu Bananalicious. Do następnego!

Jeśli spodobał Ci się mój blog, proszę zostaw swój komentarz, wpisz się do księgi gości, odwiedź kanał TFH na YouTube i podziel się blogiem ze swymi znajomymi. Jestem Wam wdzięczny za wszelkie wsparcie!
Bądźcie czujni..

 
Share this games :

4 komentarze:

  1. Bardzo dobre malowanie, i oryginalne Twe logo. Ciekawy blog, zatem powodzenia w prowadzeniu.

    Sławek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję i zarazem witam w Sieci Blogów The Fantasy Hammer! =)

      Usuń
  2. Dzięki, miło mi gościć w Fantasy Hammer.
    Mając chyba 16 albo 17 lat, kupiłem farby Citadela, tam była jedna figurka SM z II edycji. Kupiłem również starter Gobliny i Eyfy, w środku były broszurki, gazetki itp. Jedna z nich dotyczyła SM. Na okładce z tyłu były prezentowane różne warianty zakonów SM, bardzo spodobali mi się Imperialni Pięściarze, hm to było z 15 lat temu. Później poczytałem o zakonie, i stwierdziłem, że pasują do mnie, do katolika ^^. Tak zaczęła się moja przygoda z WH:40K, jednak jeszcze ani razu nie grałem, mimo, że do Cytadeli (teraz to Kuźnia Gier chyba) mam rzut beretem.

    Moja galeria SM IF:
    http://warhammster.blogspot.com/2012/03/space-marine-imperial-fists.html

    http://warhammster.blogspot.com/2012/03/spring-of-nations.html

    Sławek.

    PS. Świetna sprawa z tym 360. Bomba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetna armia i bardzo oryginalny pomysł z tymi flagami! Jeśli jesteś z Warszawy i nigdy nie grałeś w WH: 40K, to mając na względzie fakt, iż sam nigdy w niego jeszcze nie grałem, jak tylko ukończę moją armię do WH 40K (niedługo pierwsze modele na blogu i zdradzę jedynie, że to armia z gatunku tych złych =)), będzie mi bardzo miło rozegrać jakąś potyczkę i może nawet zrobić z tego profesjonalny raport bitewny. =)
      Co do 360 - za jakiś czas zamieszczę poradnik, jak robić takie obrotowe zdjęcia, ale nie w kwestii ogólnie dostępnego skryptu na stronę, ale przede wszystkim sprzętu. Internetowe poradniki o wykorzystaniu starego dysku twardego nijak do mnie nie przemawiają, a mój sposób jest zdecydowanie tańszy i łatwiejszy w obsłudze. =)
      Pozdrawiam!

      Usuń