Advertisement

Ads

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Blog Archive

Instagram

Pages

Popular Posts

3 stycznia 2014

Home » » The Fantasy Hammer powraca!

The Fantasy Hammer powraca!


Wróciłem po straszliwie długiej przerwie! Tęskniłem za nowymi projektami, wyzwaniami i za blogiem TFH! Wiele się u mnie zmieniło, jednak potrzeba malowania pozostała, stąd postaram się używać mego pędzla tak często, jak tylko się da. =)

Ponieważ zrezygnowałem z prowadzenia 2 tożsamych blogów w 2 różnych językach, od teraz, każdy post będzie zarówno w języku angielskim, jak i polskim, ale już jedynie bezpośrednio na thefantasyhammer.blogspot.com.

Mam w zanadrzu kilka projektów malarskich i innych oraz całą masę pomysłów na bloga, które mam nadzieję uda się przeprowadzić. Dlatego też zapraszam Was wszystkich na thefantasyhammer.blogspot.com.

Do następnego!
Share this games :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz