Advertisement

Ads

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Blog Archive

Instagram

Pages

Popular Posts

15 stycznia 2013

Czarująca piękność.. WiP 2

Guild of Harmony Phoenicia WiP 2 Guild of Harmony Phoenicia WiP 2
Po długim namyśle, wreszcie podjąłem decyzję, co do kolorystyki przy malowaniu Guild of Harmony Phoenicia i pomalowałem wszystkie bazowe kolory. Przygotowałem również poradnik krok po kroku, który będę rozszerzał w następnych postach.

Chciałem, by Phoenicia wyglądała pogodnie oraz pięknie i by mogła być częścią mojej armii Leśnych Elfów (Wood Elves), jako Mag lub Arcymag (Spellsinger lub Spellweaver), stąd muszą to dalej byc przynajmniej częściowo jesienne kolory. Oto mój krótki poradnik:
  • Spodkładuj figurkę. Zauważyłem, że używanie Army Painter Uniform Grey Primer (szary) do podkładowania figurek jest najlepszą metodą.
  • Pomaluj skórę, przepaskę biodrową, zwoje i krawędzie gorsetu oraz ramiączka i paski używając dosyć rozwodnionej Ratskin Flesh (Dwarf Flesh). Potrzeba będzie kilku warstw farby.
  • Pomaluj suknię Phoenicii i gorset Naggaroth Night.
  • Pomaluj jej włosy Caledor Sky (Enchanted Blue).
  • Pomaluj metalowe elementy (pojemniki, łańcuchy, naszynik) mieszaniną 1:1 Leadbelcher (Boltgun Metall) i Abaddon Black (Chaos Black).
  • Pomaluj elementy, które będą złote Mournfang Brown (Calthan Brown).
  • Pomaluj resztę Loren Forest (Knarloc Green).
  • Celowo pozostawiłem te 2 niepomalowane na później.
W następnych dniach chcę pomalować Phoenicię i każdego dnia, jeśli dam radę, pokazywać Wam zdjęcia WiP i rozszerzać jej poradnik malowania. Do następnego!

Jeśli spodobał Ci się mój blog, proszę zostaw swój komentarz, wpisz się do księgi gości, odwiedź kanał TFH na YouTube i podziel się blogiem ze swymi znajomymi. Jestem Wam wdzięczny za wszelkie wsparcie!
Bądźcie czujni..

 
Share this games :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz