Advertisement

Ads

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Blog Archive

Instagram

Pages

Popular Posts

12 stycznia 2013

Home » , , , , » Leśni napastnicy..

Leśni napastnicy..

Leśne Elfy Strażnicy Polany oddział cz.1
Czterech pierwszych Strażników Polany Leśnych Elfów (Wood Elves Glade Guard) jest gotowych, również z wideo i jak możecie zauważyć, są bardziej kolorowo i żywiej pomalowani niż testowy model Strażników Polany. Kliknij tutaj by porównać.

Nie jestem zadowolony z tych zdjęć, ponieważ w rzeczywistości figurki wyglądają dużo lepiej! Może macie jakieś dobre porady, by polepszyć jakość moich zdjęć?

Tak czy owak, mam nadzieję, że Wam się podobają i że nie macie mi za złe poświęcania tak dużej ilości czasu na malowanie zwykłych modeli, jak Strażnicy Polany. =)

Leśne Elfy Strażnicy Polany oddział cz.1 Leśne Elfy Strażnicy Polany oddział cz.1
Leśne Elfy Strażnicy Polany oddział cz.1 Leśne Elfy Strażnicy Polany oddział cz.1

Wciąż ciężko pracuję, by skończyć malowanie oddziału Strażników Polany, ale mam też przed sobą dużo większy projekt, który muszę zrobić przed nimi. Do następnego!

Jeśli spodobał Ci się mój blog, proszę zostaw swój komentarz, wpisz się do księgi gości, odwiedź kanał TFH na YouTube i podziel się blogiem ze swymi znajomymi. Jestem Wam wdzięczny za wszelkie wsparcie!
Bądźcie czujni..

 
Share this games :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz