Advertisement

Ads

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Blog Archive

Instagram

Pages

Popular Posts

14 stycznia 2013

Home » , , , , , » Czarująca piękność.. WiP 1

Czarująca piękność.. WiP 1

Guild of Harmony Phoenicia WiP 1 Guild of Harmony Phoenicia WiP 1
Obiecałem Wam krótką przerwę od malowania zwykłych modeli, stąd dzisiaj przedstawiam Wam pierwszą część mojego nowego projektu.

Ta piękna Pani, to Phoenicia od Guild of Harmony. Gdy pierwszy raz zobaczyłem jej figurkę, zakochałem się w niej. Obawiałem się, że nie mam wystarczająco dużych umiejętności, by ją pomalować na odpowiednim poziomie, ale teraz jestem zdeterminowany to zrobić!

Phoenicia, to perfekcyjnie wyrzeźbiona metalowa figurka i wspaniały model do pokazania różnych technik malarskich. Dzisiaj zdążyłem jedynie pokryć ją podkładem Army Painter Uniform Grey Primer (szary).

W następnych dniach chcę pomalować Phoenicię i każdego dnia, jeśli dam radę, pokazywać Wam zdjęcia WiP i może jakieś poradniki. Do następnego!

Jeśli spodobał Ci się mój blog, proszę zostaw swój komentarz, wpisz się do księgi gości, odwiedź kanał TFH na YouTube i podziel się blogiem ze swymi znajomymi. Jestem Wam wdzięczny za wszelkie wsparcie!
Bądźcie czujni..

 
Share this games :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz