Advertisement

Ads

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Blog Archive

Instagram

Pages

Popular Posts

18 grudnia 2012

Home » , , , , , » Grad śmiercionośnych strzał!

Grad śmiercionośnych strzał!

Leśne Elfy Strażnicy Polany 1Leśne Elfy Strażnicy Polany 1
Byłem bardzo zajęty ostatnio, więc praca nad oddziałem Strażników Polany Leśnych Elfów (Wood Elves Glade Guard) idzie wolniej, niż przewidywałem, ale udało mi się pomalować model testowy oraz złożyć i spodkładować następnych 10. Wciąż nie jestem pewien, czy użyte przeze mnie kolory są ok, ale wczesna, słoneczna jesień (złota jesień) to mój wybór i mam nadzieję, że Wam się podoba! I oczywiście doskonale zdaję sobie sprawę, że jej włosy są niebieskie, ale jest to sekret, który ujawnię któregoś dnia w jednym z opowiadań. =)

Ankieta na moim blogu jest już zamknięta i w mojej opinii mamy nieoczekiwanego zwycięzce! Tytuł najpiękniejszego oddziału Leśnych Elfów wędruje do Driad! Mam nadzieję, że moja praca nad oddziałem Driad pomogła Wam w podjęciu decyzji. =) Dziękuję wszystkim za głosy. Następna ankieta dotyczy najpiękniejszej postaci lub potwora Leśnych Elfów.

Oto wyniki ankiety:
Strażnicy Polany (Glade Guard); 0 (0%)
Jeźdźcy Polany (Glade Riders); 0 (0%)
Wieczna Straż (Eternal Guards); 0 (0%)
Driady (Dryads); 3 (50%)
Tancerze Wojny (Wardancers); 1 (16%)
Jeźdźcy Wiatru (Warhawk Riders); 0 (0%)
Dziki Gon (Wild Riders); 0 (0%)
Pasterze Drzew (Tree Kin); 0 (0%)
Przepatrywacze (Waywatchers); 2 (33%)

W następnych dniach będę chciał skończyć oddział Strażników Polany i podzielić się z Wami wynikami. Do następnego!

Jeśli spodobał Ci się mój blog, proszę zostaw swój komentarz, wpisz się do księgi gości, odwiedź kanał TFH na YouTube i podziel się blogiem ze swymi znajomymi. Jestem Wam wdzięczny za wszelkie wsparcie!
Bądźcie czujni..

 
Share this games :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz