Advertisement

Ads

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Blog Archive

Instagram

Pages

Popular Posts

4 marca 2013

Gladys Ca'Daith.. (360 stopni)

Leśne Elfy Spellweaver i Jednorożec Leśne Elfy Spellweaver i Jednorożec
Leśne Elfy Spellweaver i Jednorożec Leśne Elfy Spellweaver i Jednorożec
Jak już napisałem wcześniej, przystąpiłem również do kategorii Diorama w konkursie Bananalicious. Był to bardzo sekretny projekt, który powolutku kończyłem, gdy nagle dowiedziałem się o Bananalicious. Od tego momentu większość swego czasu poświęciłem właśnie tej dioramie, ale myślę, że było warto. =)

Dioramę składająca się ze Spellweaver i Jednorożca (Arcymag i Unicorn) zrobiłem używając Lurien, Ghost i Unicorn od Reaper Miniatures. Podstawka, to stara płaska podstawka z żywicy, którą nie pamiętam gdzie kupiłem (4cmx4cm). Resztę wykonałem samodzielnie używając głównie korka, piasku, drutu i najważniejszej, bardzo taniej recepty na uzyskanie efektu wody - silikonu.

Jak widzicie, figurka jest w pełni grywalny, jako Spellweaver na Jednorożcu lub jako sama Spellweaver/Spellsinger. Gladys łatwo się wyjmuje, a właściwości trzymające silikonu powodują, że nie wypada z przygotowanego dla niej miejsca, co czyni cały model bardzo grywalnym.

Rozważam zrobienie poradnika uzyskania efektu wody, ale to musi poczekać.

Kliknij poniżej, by zobaczyć kolejne 360 stopniowe zdjęcie rotacyjne. (tylko Diorama - zdjęcia samej Spellweaver wrzucę jutro).


Leśne Elfy Spellweaver i Jednorożec 
W nastęnych dniach pokażę Wam pozostałem figurki, które wystawiłem do konkursu Bananalicious. Do następnego!

Jeśli spodobał Ci się mój blog, proszę zostaw swój komentarz, wpisz się do księgi gości, odwiedź kanał TFH na YouTube i podziel się blogiem ze swymi znajomymi. Jestem Wam wdzięczny za wszelkie wsparcie!
Bądźcie czujni..

 
Share this games :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz