Advertisement

Ads

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Blog Archive

Instagram

Pages

Popular Posts

28 lutego 2013

Home » , , , , , , » Czarująca piękność.. (360 stopni)

Czarująca piękność.. (360 stopni)

Guild of Harmony Phoenicia Guild of Harmony Phoenicia
Nareszcie czas pokazać Wam pomalowaną figurkę Guild of Harmony Phoenicia, piąta i zarazem ostatnią figurkę, którą wystawiłem do konkursu Bananalicious w kategorii Fantasy. Wciąż przygotowuję pełny poradnik jej malowania, ale poszczególne części możecie zobaczyć tutaj.

W mojej ocenie, Phoenicia jest moją najlepszą figurką wystawioną w kategorii Fantasy i w niej cała moja nadzieja na medal. =)

Kliknij poniżej, by zobaczyć kolejne 360 stopniowe zdjęcie rotacyjne.


Guild of Harmony Phoenicia 
W nastęnych dniach pokażę Wam pozostałem figurki, które wystawiłem do konkursu Bananalicious. Do następnego!

Jeśli spodobał Ci się mój blog, proszę zostaw swój komentarz, wpisz się do księgi gości, odwiedź kanał TFH na YouTube i podziel się blogiem ze swymi znajomymi. Jestem Wam wdzięczny za wszelkie wsparcie!
Bądźcie czujni..

 
Share this games :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz