Advertisement

Ads

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Blog Archive

Instagram

Pages

Popular Posts

5 marca 2013

Home » , , , , , , , , , , , » Gladys Ca'Daith alone.. (360 stopni)

Gladys Ca'Daith alone.. (360 stopni)

Leśne Elfy Spellweaver Leśne Elfy Spellweaver
Przedstawiam Wam dzisiaj ostatnie zdjęcia figurek, które wystawiłem do konkursu Bananalicious. Spellweaver została konwertowana z Lurien Ghost firmy Reaper Miniatures oraz bitsów Driad i jest częścią Dioramy, którą możecie znaleźć tutaj, jednocześnie nadaje się do wykorzystania, jako pojedyncza figurka.

Rozpoczynam właśnie nowy projekt, który nie dość że wymaga poświęcenia mu wiele czasu i wielkiego samozaparcia, to jeszcze jest dość drogi (przynajmniej dla mnie). Mam nadzieję, że uda mi się pomalować wiele świetnych figurek i ukończyć projekt na czas. Wszystko ujawnię w następnym poście. =)

Kliknij poniżej, by zobaczyć kolejne 360 stopniowe zdjęcie rotacyjne.


Leśne Elfy Spellweaver 
W nastęnych dniach pokażę Wam mój nowy projekt. Do następnego!

Jeśli spodobał Ci się mój blog, proszę zostaw swój komentarz, wpisz się do księgi gości, odwiedź kanał TFH na YouTube i podziel się blogiem ze swymi znajomymi. Jestem Wam wdzięczny za wszelkie wsparcie!
Bądźcie czujni..

 
Share this games :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz