Advertisement

Ads

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Blog Archive

Instagram

Pages

Popular Posts

8 marca 2013

Demoniczne urządzenie Tzeentcha WiP 2

Demony Chaosu Płonący Rydwan Tzeentcha WiP 2 Płonący Rydwan Tzeentcha (Burning Chariot of Tzeentch) to dość trudny model do złożenia i wykończenia, ale na razie jestem zadowolony z rezultatów. Udało mi się nieco wygiąć plastik, by Screamersy leciały wyżej niż normalnie, ale co najważniejsze, prawie skończyłem tą dość dużą podstawkę.

Moim pierwszym pomysłem było takie konwertowanie rydwanu, by szybował w dół na przeciwników, ale nagle uświadomiłem sobie, że tworze armię Demonów Chaosu Tzeentcha! Ponieważ Demony są istotami Spaczni, mogą się dostać do materialnego świata tylko poprzez pęknięcia w materiale/osnowie rzeczywistości, które nazywane są szczelinami/pęknięciami Spaczni. Trochę ciężko jest wyrzeźbić taką szczelinę, dlatego zdecydowałem się zrobic portal, który będzie ją reprezentował. Zabawa z greenstuffem w dużej skali była niemal bolesna, ale efekty chyba mówią same za siebie. =)

Podstawka wciąż nie jest skończona, stąd jestem otwarty na wszelkie sugestie i porady =)

Postaram się codziennie wrzucać na bloga efekty mojej pracy. Do następnego!

Jeśli spodobał Ci się mój blog, proszę zostaw swój komentarz, wpisz się do księgi gości, odwiedź kanał TFH na YouTube i podziel się blogiem ze swymi znajomymi. Jestem Wam wdzięczny za wszelkie wsparcie!
Bądźcie czujni..

 
Share this games :

2 komentarze:

  1. Ciekawy pomysł. Mógłbyś jeszcze zrobić kamienny okrąg wokół portalu (na przykład taki: http://fantasygames.com.pl/blog/demon-hunter-gold-at-hussar-2011/ ). Tak, czy inaczej czekam na kolejne aktualizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobry pomysł i wyjątkowo inspirująca praca. =)
    Gdyby podstawka mi się nie rozpuściła, z pewnością mógłbym trochę inspiracji "zaczerpnąć". =/
    Portal będzie teraz umieszczony w zasadzie na plecach Exalted Flamer'a (spróbuje uzyskać efekt delikatnego wyłaniania się z portalu), gdyż planuję go używać także do Warhammera Fantasy, a zrobienie 2 podstawek i 2 portali byłoby zbyt czasochłonne. =)

    OdpowiedzUsuń