Advertisement

Ads

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Blog Archive

Instagram

Pages

Popular Posts

10 marca 2013

Demoniczne urządzenie Tzeentcha WiP 3

Demony Chaosu Płonący Rydwan Tzeentcha WiP 3 podstawka Demony Chaosu Płonący Rydwan Tzeentcha WiP 3 podstawka
Pewnie jesteście trochę zdziwieni widząc tą prawie skończoną podstawkę do Demonów Chaosu Płonącego Rydwanu Tzeentcha, ponieważ to zdecydowanie nie jest ta z poprzedniego postu. Muszę się przyznać, że wczoraj doszło do wielkiej katastrofy - próbowałem spodkładować poprzednią podstawkę (zrobioną głownie ze styropianu) używając Army Painter Uniform Grey Primer i mogłem tylko ze łzami patrzeć, jak na moich oczach cała ciężka praca dosłownie się rozpływa.. Do spodkładowania zawsze używałem Games Workshop Black Primer i nigdy wcześniej mi się coś takiego nie przydarzyło! =(

Po kilku minutach głośnych przekleństw i kopania wszystkiego dookoła, postanowiłem zrobić jeszcze lepszą i zdecydowanie wytrzymalszą podstawkę dla rydwanu. Myślę, że końcowy efekt był wart tego niemiłego doświadczenia. =)

Podstawka jest zrobiona z drewna i korka, a dodatkowo zarezerwowałem na niej miejsce mniej więcej 25x25mm, wystarczająco duże dla większości modeli do stania. Podstawka, podstawka z portalem (prawdopodobnie) lub nawet diorama - do wyboru do koloru. =)

Podstawkę pomalowałem Kantor Blue (Regal Blue), potem techniką suchego pędzla (drybrush) Macragge Blue (Mordian Blue), potem tym samym sposobem Caledor Sky (Enchanted Blue), następnie dodając coraz więcej White Scar (Skull White) do Caledor Sky i kończąc samym White Scar. Błyszczący efekt osiągnąłem nakładając wyjątkowo cienką warstwę przezroczystego silikonu.

Podstawka jest wciąż WiP, więc po raz kolejny zamieniam się w słuch w kwestii Waszych pomysłów i porad. =)

Postaram się codziennie wrzucać na bloga efekty mojej pracy. Do następnego!

Jeśli spodobał Ci się mój blog, proszę zostaw swój komentarz, wpisz się do księgi gości, odwiedź kanał TFH na YouTube i podziel się blogiem ze swymi znajomymi. Jestem Wam wdzięczny za wszelkie wsparcie!
Bądźcie czujni..

 
Share this games :

1 komentarz:

  1. Uh... Szkoda włożonej pracy ale cóż, zawsze to jakieś doświadczenie na przyszłość. Ja zwykle elementy ze styropianu czy styroduru "gruntuje" rozwodnionym wikolem, zwykle chroni przed ewentualnymi rozpuszczalnikami.

    OdpowiedzUsuń