Advertisement

Ads

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Blog Archive

Instagram

Pages

Popular Posts

7 marca 2013

Pomioty Spaczni..

Demony Chaosu Płonący rydwan Tzeentcha WiP1 Czas pokazać mój nowy projekt, o którym wcześniej wspominałem - Demony Chaosu (Chaos Daemons). Wraz z ich reedycją i bardzo chaotycznymi zasadami, nie trzeba było długo czekać, bym kupił swój pierwszy model - Płonący Rydwan Tzeentcha (Burning Chariot of Tzeentch). =)

Jak może zauważyliście, po prawej stronie pojawił się nowy banner, do MALARSKIEJ AKTYWACJI. Jest to wieloetapowy konkurs malarski trwający 5 miesięcy, do 21 Lipca. Każdy miesiąc jest osobnym etapem konkursu, z innymi wymaganiami i warunkami do spełnienia. Celem konkursu jest zmotywowanie graczy do pomalowania jak największej liczby figurek zgłoszonej armii i wszystkich zadeklarowanych w danym etapie. Można zadeklarować pomalowanie armii z wielu możliwych systemów (WFB, WH:40k, Warmachines / Hordes, LoTR / Hobbit, Infinity, Flames of War, Spartan Games) i dostaje się punkty za każdą pomalowaną figurkę, zgodnie ze specjalną tabelą. Dostaje się również bonusowe punkty, za wykonywanie specjalnych zadań z każdego etapu.

Nie jestem przekonany, że mam szansę na zwycięstwo (w konkursie biorą udział osoby, które zadeklarowały olbrzymie armie ..), ale traktuje to jako sposobność na pomalowanie całej armii, w relatywnie krótkim czasie.

Poniżej krótkie zestawienie etapów:
1 Etap (Marzec) - ciężkie wsparcie - wszystko co wielkie.
2 Etap (Kwiecień) - elitarne wyszkolenie - elitarna i monstrualna piechota.
3 Etap (Maj) - szybkie uderzenie - szybcy i wściekli: kawaleria, motory, speedery, latacze, monstrualna kawaleria.
4 Etap (Czerwiec) - drużyny i regimenty - podstawowe jednostki, mięso armatnie.
5 Etap (Lipiec) - bohaterskie czyny - liderzy, bossowie, bohaterowie, lordowie itp.

Postaram się codziennie wrzucać na bloga efekty mojej pracy. Do następnego!

Jeśli spodobał Ci się mój blog, proszę zostaw swój komentarz, wpisz się do księgi gości, odwiedź kanał TFH na YouTube i podziel się blogiem ze swymi znajomymi. Jestem Wam wdzięczny za wszelkie wsparcie!
Bądźcie czujni..

 
Share this games :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz