Advertisement

Ads

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Blog Archive

Instagram

Pages

Popular Posts

22 lutego 2013

Home » , , , , , , , » Czas na Dzikie Łowy! (360 stopni)

Czas na Dzikie Łowy! (360 stopni)

Leśne Elfy Dziki Gon konwersja
Czas na kolejny dzień Dzikiego Gonu, dlatego przedstawiam Wam w większości przemalowanego Dzikiego Jeźdźca (Wild Rider) do Leśnych Elfów (Wood Elves). (Kliknij tutaj, by zobaczyć, jak wyglądał, jako model testowy).

Bardzo chciałem go wystawic do konkursu Bananalicious, stąd musiałem ulepszyć jego rozjaśnienia (niektóre elementy całkowicie przemalowałem). Dodałem również runy na jego płaszczu i klatce piersiowej (wyglądała na zbyt "płaską"). Powinienem był namalować lepsze runy, ale za bardzo zastanawiałem się nad ich znaczeniem, przez co wybrałem run Tha'Lui (lub Talu), znaczący "nienawiść, zemsta".

Kliknij poniżej, by zobaczyć kolejne 360 stopniowe zdjęcie rotacyjne - robię się w tym coraz lepszy. =)

Leśne Elfy Dziki Gon konwersja 

W nastęnych dniach pokażę Wam pozostałem figurki, które wystawiłem do konkursu Bananalicious. Do następnego!

Jeśli spodobał Ci się mój blog, proszę zostaw swój komentarz, wpisz się do księgi gości, odwiedź kanał TFH na YouTube i podziel się blogiem ze swymi znajomymi. Jestem Wam wdzięczny za wszelkie wsparcie!
Bądźcie czujni..

 
Share this games :

2 komentarze:

  1. Po pierwsze: rotacja jest spoko.
    Po drugie: mam nadzieję, że nie przoczę wytłumeczenia kolorów konia, bo jest to poważnie intrygujące.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie nie mam zbyt wiele czasu, by napisać historię / opowiadanie do mojej armii Leśnych Elfów, w którym zostanie to dokładnie wyjaśnione, ale już niedługo (gdy będę prezentował mój największy projekt zgłoszony do Bananalicious) będzie delikatna podpowiedź. =)

      Usuń