Advertisement

Ads

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Blog Archive

Instagram

Pages

Popular Posts

20 lutego 2013

Home » , , , , , , , , » Kapryśna i okrutna.. (360 stopni)

Kapryśna i okrutna.. (360 stopni)

Leśne Elfy Branchwraith konwersja
Tak, jak obiecałem, oto druga figurka, którą wystawiłem w konkursie Bananalicious w kategorii Fantasy.

Konwersja Banchwraith (Konarozjawa?) do Leśnych Elfów (Wood Elves) była moim pierwszym wyborem, gdyż nie wymagała zbyt wielu poprawek / ulepszeń. Przemalowałem jej runy (wciąż uczę się, jak je poprawnie malować) oraz oczy, dając jej jeszcze bardziej agresywny wygląd. Na koniec, dodałem trochę rozjaśnień i trawy na podstawkę.

Kliknij poniżej, by zobaczyć kolejne 360 stopniowe zdjęcie rotacyjne - ulepszona wersja. =)

Leśne Elfy Branchwraith konwersja 

W nastęnych dniach pokażę Wam pozostałem figurki, które wystawiłem do konkursu Bananalicious. Do następnego!

Jeśli spodobał Ci się mój blog, proszę zostaw swój komentarz, wpisz się do księgi gości, odwiedź kanał TFH na YouTube i podziel się blogiem ze swymi znajomymi. Jestem Wam wdzięczny za wszelkie wsparcie!
Bądźcie czujni..

 
Share this games :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz