Advertisement

Ads

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Blog Archive

Instagram

Pages

Popular Posts

18 lutego 2013

Home » , , , , , , , » Grad śmiercionośnych strzał.. (360 stopni)

Grad śmiercionośnych strzał.. (360 stopni)

Leśne Elfy Strażnik Polany 1
Dzisiaj chciałbym Wam zaprezentować pierwszy element ekspozycji (Dispaly) na konkurs Bananalicious na Massive Voodoo. Dowiedziałem się o nim jakieś dwa tygodnie temu, a ponieważ miałem tak niewiele czasu na rejestrację z ukończonymi figurkami (konkurs trwał do 15 lutego), do końca nie wiedziałem, czy w ogóle wezmę w nim udział. Udało mi się jednak zapisac do kategorii Fantasy i Diorama. Do Fantasy wybrałem 5 figurek, z których pierwszą prezentuję Wam dzisiaj.

Ten Strażnik Polany (Glade Guard) do Leśnych Elfów (Wood Elves) dostał trochę więcej rozjaśnień, kilka poprawek i realistyczny łuk. Nie miałem czasu na nic wyjątkowego, ale i tak jestem zszokowany, jak bardzo poprawia się ogólny wygląd Strażników Polany po dodaniu prostej cięciwy i strzały.

Kliknij poniżej, by obejrzeć moje pierwsze 360 stopniowe zdjęcie rotacyjne. Mam nadzieję, że się Wam spodoba! =)


 

W nastęnych dniach pokażę Wam pozostałem figurki, które wystawiłem do konkursu Bananalicious. Do następnego!

Jeśli spodobał Ci się mój blog, proszę zostaw swój komentarz, wpisz się do księgi gości, odwiedź kanał TFH na YouTube i podziel się blogiem ze swymi znajomymi. Jestem Wam wdzięczny za wszelkie wsparcie!
Bądźcie czujni..

 
Share this games :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz