Advertisement

Ads

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Blog Archive

Instagram

Pages

Popular Posts

2 stycznia 2013

Home » , , , » Szczęśliwego Nowego Roku z 2 poradnikami!

Szczęśliwego Nowego Roku z 2 poradnikami!

Szczęśliwego Nowego Roku! Poprzedni rok był dla mnie pełen niespodzianek i tego Wam wszystkim życzę w nowym 2013 roku!

Dzisiaj, jestem szczęśliwy mogąc Wam zaprezentować moje pierwsze 2 wideo poradniki na Youtube i mam nadzieję, że Wam się spodobają! Mokra paleta (wet palette) to na prawdę pomocna rzecz i myślę, że te poradniki pozwolą Wam osiągnąć wyższy poziom malowania. =)

Gdy pierwszy raz usłyszałem o mokrej palecie, byłem ciekawy, ale jednocześnie uważałem, że nie uczyni ona mego malowania ani trochę lepszym. Obecnie, nie jestem w stanie malować bez niej! W moim otoczeniu jest dosyć ciężko mieć szansę spokojnie malować bez czegoś/kogoś kto przeszkadza. Pozostawianie farb, które właśnie wymieszałem do perfekcyjnej konsystencji, nawet na kilka minut, powodowało wysyp wielu niecenzuralnych słów z moich ust.. Dzisiaj, gdy korzystam z mokrej palety domowej roboty, pozostawienie farb i samego malowania nawet na cały dzień nie jest absolutnie żadnym problem! Mało tego, jest mi również łatwiej rozcieńczać moje farby.

Jeden z moich znajomych poprosił mnie o zrobienie poradnika wideo jak zrobić własną mokrą paletę, więc zdecydowałem się zrobić 2 wideo. Pierwsze jest o bardzo prostej mokrej palecie, drugie to zmodernizowana wersja. Oba wideo są w języku angielskim, a dla osób nie znających języka, nie powinno być problemu ze zrozumieniem poradnika. Na wszelki wypadek dodam, że specjalny papier, który kładziemy na zwykłym, mokrym papierze to po prostu papier do pieczenia. =) Mam nadzieję, że spodobają się Wam moje wideo! Nie bójcie się ich skomentować tutaj, bądź na moim kanale Youtube. Naprawdę to doceniam!

 
 

W następnych dniach chcę wreszcie skończyć malować oddział Strażników Polany i podzielić się z Wami wynikami. Do następnego!

Jeśli spodobał Ci się mój blog, proszę zostaw swój komentarz, wpisz się do księgi gości, odwiedź kanał TFH na YouTube i podziel się blogiem ze swymi znajomymi. Jestem Wam wdzięczny za wszelkie wsparcie!
Bądźcie czujni..
Share this games :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz