Advertisement

Ads

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Blog Archive

Instagram

Pages

Popular Posts

12 grudnia 2012

Te drzewa żyją! cz.2

Leśne Elfy Driady oddziałGotowe! The Fantasy Hammer blog z radością przedstawia mój pierwszy pomalowany oddział Warhammer Leśne Elfy, wideo oraz mały poradnik! Nigdy nie myślałem, że malowanie Driad może być tak wymagające! Pomalowanie każdej Driady zajęło mi ponad godzinę, nie licząc tych małych Duszków, które tak chętnie dodałem do oddziału. Mimo dużej ilości poświęconego na nie czasu, cały oddział Driad zebrany razem robi mówi mi, że było warto =).

Wydaje mi się, że moja konwersja Branchwraith wyróżnia się z oddziału Driad, ale w kwestii konwersji czuję pewien niedosyt! Dodanie Duszków do Driad sprawiło, że jednostka jest bardziej kolorowa i żywa, ale jednocześnie zdegradowało to wygląd mojej Branchwraith do pozycji, co najwyżej Branch Nymph (Konarowa/Gałęziowa Nimfa? =)). Mam dobry pomysł, jak sprawić, by wyglądała bardziej na jednostkę z działu bohaterów, więc proszę bądźcie gotowi na małą aktualizację, za jakiś czas!

Leśne Elfy Driady 5Leśne Elfy Driady 5
Leśne Elfy Driady 5Leśne Elfy Driady 6
Leśne Elfy Driady 6Leśne Elfy Driady 6
Leśne Elfy Driady 7Leśne Elfy Driady 7
Leśne Elfy Driady 7Leśne Elfy Driady 8
Leśne Elfy Driady 8Leśne Elfy Driady 9
Leśne Elfy Driady 9

Jeden z moich znajomych zapytał mnie, jak zrobiłem te wystające z podstawki gałęzie, a ponieważ odpowiedź jest bardzo prosta, przedstawiam Wam tu mały poradnik:
  • Odetnij plastikowe części spod kopyt koni Jeźdźców Polany, które miały udawać trawę, a do utrzymania pozycji konia nie są w ogóle potrzebne.
  • Używając noża, przytnij je nieco, by pasowały do podstawek
  • Pomaluj je Rhinox Hide (Scorched Brownn).
  • Techniką suchego pędzla (drybrush) mocno pomaluj je mieszaniną 2:1 Rhinox Hide (Scorched Brown) i Mournfang Brown (Calthan Brown), następnie delikatniej mieszaniną 1:1, następnie bardzo delikatnie samym Mournfang Brown (Calthan Brown).
Kliknij tutaj, by zobaczyć mój poradnik malowania Driad.

W następnych dniach będę pracował nad scenerią dla mojej armii Leśnych Elfów i podzielę się z Wami wynikami. Do następnego!

Jeśli spodobał Ci się mój blog, proszę zostaw swój komentarz, wpisz się do księgi gości, odwiedź kanał TFH na YouTube i podziel się blogiem ze swymi znajomymi. Jestem Wam wdzięczny za wszelkie wsparcie!
Bądźcie czujni..

 
Share this games :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz