Advertisement

Ads

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Blog Archive

Instagram

Pages

Popular Posts

10 grudnia 2012

Home » , , , , » Te drzewa żyją! cz.1

Te drzewa żyją! cz.1

Leśne Elfy Driady oddział cz.1
To był bardzo męczący weekend, więc nie byłem w stanie pomalować więcej niż te 4 Driady, ale za to malowanie Driad jest świetne! Zawsze myślałem, że to Przepatrywacze (Waywatchers) są najpiękniejszym oddziałem Leśnych Elfów, ale teraz nie jestem już tego taki pewien! Jest tak wiele sposobów, by je złożyc, a malowanie Driad daje dużą satysfakcję!

Leśne Elfy Driady 1
Leśne Elfy Driady 1
Leśne Elfy Driady 2Leśne Elfy Driady 2
Leśne Elfy Driady 3Leśne Elfy Driady 3
Leśne Elfy Driady 4Leśne Elfy Driady 4


W następnych dniach skończę oddział Driad i podzielę się z Wami wynikami. Do następnego!

Jeśli spodobał Ci się mój blog, proszę zostaw swój komentarz, wpisz się do księgi gości, odwiedź kanał TFH na YouTube i podziel się blogiem ze swymi znajomymi. Jestem Wam wdzięczny za wszelkie wsparcie!
Bądźcie czujni..

 
Share this games :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz