Advertisement

Ads

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Blog Archive

Instagram

Pages

Popular Posts

5 grudnia 2012

Home » , , , , , » Nie wszyscy błądzący giną..

Nie wszyscy błądzący giną..

Leśne Elfy Strażnik Polany 1
Witajcie drodzy gracze, malarze oraz entuzjaści Warhammera i Fantastyki!

Jestem Morpheus "The Fantasy Hammer", założyciel TFH. Przez większą część ostatnich 10 lat byłem częścią Games Workshop'owego hobby, a fantastyką interesowałem się odkąd tylko sięgam pamięcią. Pragnę wykorzystać swe malarskie i modelarskie umiejętności, by znaleźć dla siebie miejsce w tej wspaniałej społeczności fantasy oraz podzielic się z Wami mymi osiągnięciami i wiedzą na tym blogu.

Strona FantasyHammer.blogspot.com, powstała, jako Polska wersja istniejącego równocześnie bloga TheFantasyHammer.blogspot.com. Jest to blog dedykowany głównie systemom Warhammer, Warhammer 40k, grom i książkom fantasy. Znajdziecie tu zdjęcia, komentarze, całe artykuły, a nawet poradniki, jak malować i konwertować figurki, tworzyć scenerię i tereny do umieszczenia na stole do gry, recenzje i "odpakowywanie" modeli, książek i innych związanych z fantastyką rzeczy, poradniki dotyczące grania, w tym taktykę i raporty bitewne, opowiadania pełne fluffu o armiach, bitwach i przygodach oraz powiązaną z fantastyką sztukę.

Jeśli spodobał Ci się mój blog, proszę zostaw swój komentarz, wpisz się do księgi gości, odwiedź kanał TFH na YouTube i podziel się blogiem ze swymi znajomymi. Jestem Wam wdzięczny za wszelkie wsparcie!
Bądźcie czujni..

 
Share this games :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz