Advertisement

Ads

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Blog Archive

Instagram

Pages

Popular Posts

30 marca 2013

CSM Mark Ib Mars Pattern.. WiP 1

Kosmiczni Marines Chaosu Rhino Tzeentcha WiP 1 Kosmiczni Marines Chaosu Rhino Tzeentcha WiP 1
Wciąż mam kilka rzeczy do pomalowania przy Płonącym Rydwanie Tzeentcha, więc dzisiaj pokażę Wam mój nowy projekt - Rhino Tzeentcha do Kosmicznych Marines Chaosu (Chaos Space Marines) i szybki poradnik usuwania farby używając płynu hamulcowego DOT 4.

Kupiłem tą starszą wersję Rhino na aukcji, gdy był jeszcze pomalowany w barwy Mrocznych Aniołów (Dark Angels)! Kliknij poniżej, by zobaczyć, jak wyglądał Rhino przed użyciem płynu hamulcowego DOT 4 oraz krótki poradnik usuwania farby. Do następnego!

Tak wyglądał Rhino w barwach Mrocznych Aniołów:

Kosmiczni Marines Chaosu Rhino Tzeentcha WiP 1 usuwanie farby Kosmiczni Marines Chaosu Rhino Tzeentcha WiP 1 usuwanie farby
Aby usunąć farbę z modelu/modeli, potrzeba płynu hamulcowego DOT 4 (każdy się nada, ale te lepsze są pewniejsze i przyspieszają cały proces) oraz nieplastikowy i raczej zamykany pojemnik (ja użyłem dużego zamykanego słoika).

Kosmiczni Marines Chaosu Rhino Tzeentcha WiP 1 usuwanie farby

Po prosu włóż model/modele do pojemnika i odczekaj przynajmniej 24h (dla pewności). Musiałem użyć kawałka metalu, by Rhino przestał się wynurzać. Amfibia? =)

Kosmiczni Marines Chaosu Rhino Tzeentcha WiP 1 usuwanie farby

Po 24h, weź model/modele (pamiętaj, by używać rękawic ochronnych), zeskrob farbę starą szczoteczką do zębów lub czymś podobnym (do niektórych miejsc trzeba czasem użyc wykałaczki), a następnie opłucz model/modele ciepłą wodą. (Zużytą wodę i płyn hamulcowy oddaj później do recyklingu).

Kosmiczni Marines Chaosu Rhino Tzeentcha WiP 1 usuwanie farby
Share this games :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz